SO LET'S SET THE WORLD ON FIRE

2012-05-03 • 09:16:39
Har tänkt att göra något inlägg här tigare, men det har inte blivit av helt enkelt. Nu sitter jag här på sängkanten och gör ett bland de sista inläggen som jag kommer göra i Sverige. Jag har en del kvar att göra och om jag hinner ska jag försöka hinna förbi stan en stund för att träffa, Nils, Johanna och David en sista gång. Vi får helt enkelt se hur det går med det. Prio ett just nu [efter detta inlägget såklart!] är att packa klart och checka så att allt som ska med är med. Hoppas min nymålade naglar hinner torka ordentligt innan jag drar igång här också!

Jag har nog fortfarande inte riktigt fattat att jag verkligen kommer vara ifrån alla i ett halvår. Jag har knappt fattat att jag kommer vara i ett annat land om ganska exakt 12 timmar. Hela den här grejen är egentligen helt sjuk, men jag tror på ödet och det skulle nog bara bli så här. Dessutom älskar jag spontana saker, så jag är inte orolig. Jag är lite smått nervös, men inte mer än vad jag hade varit om jag skulle ha börjat ett nytt jobb här i Sverige. Nej, jag är mest bara väldigt uppspelt och ser fram emot att jag kommer få världens bästa sommar. Hoppas att ni kommer och hälsar på mig bara !?

Nu hoppas jag att mina naglar har hunnit torka någorlunda så jag kan packa klart.
Hörs senare idag, puss!

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0