I'D RATHER DANCE WITH YOU, THAN TALK WITH YOU

2012-03-15 • 20:50:17
Tiden bara springer iväg ibland, ganska ofta faktiskt tycker jag. Frågan är om man ska orka ställa sig och laga mat idag? Jag har visserligen tagit fram kyckling från frysen, men den kan väl i och för sig vänta till imorgon också.

Just nu ligger jag bara i soffan med datorn på magen och läser olika bloggar. Samtidigt hörs "I'd rather dance with you" med Kings of Convenience. Riktigt härligt band från Bergen, Norge och med underbar dialekt när de sjunger brittiskt men med en norsk touch.

Får bli något snabbt i matväg innan jag återigen parkerar mig i soffan för några avsnitt Mad Love och kanske lite Big Brother, innan det är läggdags. Återkommer senare!

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0