WHEN WE STAND TOGETHER

2012-01-26 • 02:21:01
Jag vaknade för cirka en timme sedan, efter att ha sovit sedan klockan fem(!!). Jag har en liten förkylning som ligger gnagandes och har känt mig allmänt deppig idag, har mest velat dra täcket över huvudet och låtsas att jag inte finns..

Hur som helst igår tränade jag återigen och det kändes kanon! Var även och åt lunch på Kosmos med mamma. Hon bjöd även på da Matteo efteråt också. Vardagslyx! Idag har jag som sagt mest känt mig deppig och inte gjort något särskilt. Ångrar lite att jag inte gick iväg och tränade, men det är ju en dag imorgon (idag) också.

Nu när jag vaknade var jag jättehungrig, eftersom jag inte hade ätit sedan frukost. Problemet var att jag inte hade något hemma, eftersom jag skulle ha handlat ikväll. Jag hade något ägg och lite så bara, så jag ställde mig och bakade rulltårta? haha! Gott var det i alla fall och nu vill jag gå och lägga mig igen och hoppas att allt känns bättre imorgon.

Godnatt.




Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0