WE ARE THE KINGS AND QUEENS OF PROMISE

2012-01-10 • 05:51:34

Jag avundas verkligen morgonpigga människor. Det är inte det att jag inte trivs med att vara uppe tidigt på morgonen, det är bara det faktum att jag har så jäkla svårt att somna på kvällarna och där med kunna kliva upp tidigt på morgonen. Det gick jätte bra ett tag, jag hade lyckats få en någorlunda normal dygnsrytm, men nu är den helt och hållet rubbad. Jag är inte trött för fem öre och så här har jag haft det de senaste nätterna. Det stör mig något otroligt, för jag skulle verkligen behöva komma upp i hyfsad tid och kunna ta vara på dagen bättre. Nu har jag bestämt mig för att jag MÅSTE hålla mig vaken, för att (förhoppningsvis) vara trött ikväll. Jag får verkligen inte ge upp och gå och lägga mig om några timmar eller på eftermiddagen, då kommer dygnsrytmen bara bli ännu sämre!

Just nu befinner jag mig ute på min lilla balkong, insvept i en filt och med en jacka på. Trots att det är så kallt att jag knappt kan skriva ordentligt, så är det skönt att sitta här. Då och då kommer det en spårvagn med ett fåtal passagerare på som antagligen är på väg till sina jobb. Jag själv ska väl så småningom gå in (innan jag fryser ihjäl helt och hållet) och ta mig en kopp te i väntan på att frukostsuget sätter in.

Dagens planer är inte många. Jag skulle ha träffat Sofia, men då hon kom på att lovet är slut och fritidskortet slutat gälla dygnet runt, så blir det nog inte av. Jag ska i alla fall ta mig till Sportlife idag (äntligen) och registrera om mig i Göteborgs regionen, så att jag får träna här och inte bara i väst. Förhoppningsvis kan man börja träna direkt när det är fixat, men det måste man väl kunna?

Nej, nu fryser hela jag så det är dags för te. Hoppas alla får en kanonbra dag!


Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0