VILJA ÄR DIN STÖRSTA STYRKA

2012-01-23 • 11:50:17
Jag ska fan ta tag i mitt liv. Idag är det måndag och jag börjar stenhårt idag! Det är så mycket jag vill och jag är en sådan person som peppar sönder mig själv för att vara duktiog och ta allt på allvar, men bara under en kort period och därefter läggs det bara på hyllan. Denna gången vill jag verkligen ha ett mål och jag ska ta mig dit no matter what. Jag vet med mig att jag kommer må både psykiskt och fysiskt bättre utav att uppnå mina mål. Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om det här, enbart för att försöka övertala mig själv att det faktiskt går bara jag inte ger upp, men jag tänker inte skriva ner massa meningslöst tjat utan istället genast ta tag i min resa och nu ge mig iväg till Sportlife, för att någon gång i framtiden kunna uppnå ett utav mina många mål. Hejssvejs!


charmigtjej.se


Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0