SLOW DANCING IN A BURNIN' ROOM

2012-01-04 • 23:26:43

Hej det är Emma, det är jag som brukar skriva här om ni har glömt det..

Jag tog en liten paus, som blev en större paus och sedan något som helt och hållet las på hyllan. Nu när jag väl tagit tag i det igen och nu sitter här och skriver så känns det så himla bra och jag är mer peppad än någonsin innan, jag hoppas verkligen att det håller i sig.

Det finns bloggar och människor som ger mig motivation och jag har varit riktigt dålig på att läsa dessa på det senaste. Detta är dock inget jag ångrar, för just nu tar mitt liv ett rejält steg uppåt. Jag känner mig så himla lycklig och vill nästan spola framåt för att jag börjar inse vad som väntar, samtidigt som jag vill att allt ska gå i slowmotion för att få njuta av varje dag så mycket som möjligt.

Jag har, som de flesta nog redan vet, flyttat in till Göteborg, närmare bestämt Nedre Johanneberg och jag älskar det. Läget är ju kanon och att lägenheten är fin är bara ett stort plus. Jag har inte behövt spendera mycket tid i lägenheten ensam, då alla varit så nyfikna på att kika förbi och jag väntar fler, så himla kul!

Det är nog ingen idé att jag sitter här och skriver hur jul och nyår har varit och vad jag har gjort, för det första skulle det ta mig hundra år att skriva och för det andra så skulle det bli för långt för att någon skulle orka läsa det, så jag avstår.

Jag har varit lite krasslig de senaste dagarna, så nu ska det kokas lite te, läsa bloggar och Sofi's Mode och sedan säger jag nattinatt, eller ja, det gör jag redan nu! Jag återkommer i alla fall imorgon, godnatt!


Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0