AND I SEE YOUR TRUE COLORS

2012-01-05 • 14:13:48

Nej, jag har inte varit dålig på att uppdatera nu på morgonen, jag hade bara så otroligt svårt att somna och sov därför väldigt länge och satte drefter direkt på tvn för att fortsätta jobba mig i genom satc-boxen. Så fort jag tittade ut genom fönstret och såg det otroligt gråa och trista vädret, blev jag direkt på dåligt humör. Jag är så himla trött på att allt går i en och samma gråskala dag in och dag ut. För att inte tala om det ihållande regnandet, blir man inte jäkligt trött?

Idag har jag inga större planer, försöka bli frisk och sedan ner på stan en liten sväng, bara för att komma ut lite. Ska även kika förbi mammas jobb och låna en dator, då min som sagt är trasig, det är ju sådär kul kan jag säga!

Nu ska jag fortsätta att mysa i soffan och kika vidare på satc, hörs senare!


Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0