SKIN AND BONES

2011-11-20 • 07:39:52

Mina rubriker har ett starkt Foo Fighters-tema för tillfället, känner jag, haha. Men vad gör det, när de är så himla bra?

Jag har precis kommit fram till att jag ska ta mig en promenad bort till Maxi och inhandla lite färskt bröd och annat gott. Hade varit underbart att duka upp ett härligt frukostbord, som man alltid vaknade till, på helgerna, när man var liten. Har jag tur ligger mina föräldrar fortfarande och sover när jag är tillbaka, hade ju varit kul att få överraska någongång! Jag tar nog med mig min älskade vovve som sällskap, han behöver nog en promenad han med. Gillar visserligen inte att lämna honom utanför butiken, då han är så snäll att han skulle följa med vem som helst, men det får väl gå an så här tidigt på morgonen. Dessutom kommer det ju att gå extra fort inne på Maxi.

Hoppas alla får en underbar dag!


Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0