IS SOMEONE GETTING THE BEST OF YOU

2011-11-20 • 06:54:47

Igår var det livemusik på Åkanten. Det var Kevin, Oscar och Johan som spelade och det var riktigt roligt att jobba. De spelade många bra låtar och framförde dem dessutom väldigt bra! Publiken var absolut av den yngre gruppen, vilket innebar mycket fylla och glas som gick i kras. Men som man brukar säga - Inget kalas, utan kras. Nu ska jag inte lägga skulden på de yngre, eller för den delen generalisera, det var faktiskt minoriteten, de äldre, som var mest stökiga. Vissa var riktigt jobbiga faktiskt! Sedan var det flera stycken av gästerna som tappade sina plånböcker och kort. Som tur var hade de sina leg där i och det var lätt att finna dess ägare, trots att jag fick springa ut på gatan och jaga efter ägaren, haha. Överlag var det faktiskt en riktigt bra kväll!

Vi kom ifrån restaurangen vid halv två ungefär, sedan gick vi upp till MX, där det hade varit invigning utav MX Rockbar, vilket visade sig hade varit riktigt lyckat. Så det var ju kul! Vi blev kvar där ett tag och satt och tjötade lite med folket som var kvar.

När jag kom hem var det mysdressen slm åkte på och sedan sjönk jag ner i sängen, i förhoppning om att man skulle kunna somna hyfsat snabbt, men tji fick jag! Nu är klockan snart sju och jag kan verkligen inte somna, trots att jag är så trött att jag knappt vet vart jag ska ta vägen. Jag har till och med tittat på film för att bli trött, men inte ens det fungerade. Just nu spelar Foo Fighters låtar genom min iPads högtalare och jag vet inte om det börjar bli dags att inse att jag faktiskt inte kommer att somna, utan att det är lika bra att kliva ur sängen igen och se vad dagen har att erbjuda. Det är nog i alla fall vad jag nu tänker göra.


Comments
Postat av: HANNA

hoppas du får en fin dag!

2011-11-20 • 09:57:52 / URL: http://hannalovisasol.se

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0