I'M DREAMING OF A WHITE CHRISTMAS

2011-11-30 • 19:01:37
Jag somnade och sov någon timme här på eftermiddagen, precis som jag hade lovat mig själv att inte göra. Nu lär jag återigen ha svårt att sova inatt, men vafan, egentligen vad spelar det för roll? Jag har ingen tid att passa, utan borde istället ta vara på mina lediga dagar.

Jag blev något otroligt sugen på att beställa hem en dubbeldvd med alla avsnitt utav Mysteriet på Greveholm, är inte det tidernas absolut bästa julkalender?! Att ha alla avsnitten hemma och dag för dag se ett avsnitt hade ju gjort hela min jul, men så är det ju faktiskt så tråkigt att jag egentligen behöver hålla hårt i vartenda öre, till jag fått tag på ett nytt jobb. Jag kommer ju ha en hyra och den lär knappast betala sig själv, även om det vore min högsta önskan! Det riktigt kliar i mina fingrar när jag vet om att jag har mycket pengar på kontot, men inte får shoppa, jag är inget vidare på att vara ekonomisk.


Nu ska jag se om jag kan äta utav den mat som pappa lagat, eller ja, tagit fram ur frysen och värmt.. Jag hatar rester, usch. Får väl snabbt slänga ihop något annat i värsta fall. Vi hörs senare!

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0