DOWN FOR WHATEVER

2011-11-05 • 01:57:26
Haha, det var inte mycket till städning. Någonstans, långt inne, insåg till och med jag att det enda rätta vore att krypa ner i sängen och försöka sova innan klockan ringer. Så nu är sushipyjamasen från David & Goliath på och jag ligger nerbäddad under mitt fluffiga duntäcke. Jag hoppas att jag kan somna på direkten, men mest av allt hoppas jag att jag vaknar när klockan ringer. Jag har nämligen en viss tendens till att kunna ignorera den på morgonen, vilket inte är så bra när jag har mycket att stå i och ett jobb som jag inte vill komma försent till! Med detta tackar jag för mig och säger godnatt och gör mig redo för en kanonbra dag i morgon, äntligen är den snart här! Godnatt alla vackra människor där ute.

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0