BLOODY MARY

2011-11-04 • 04:42:29
Ja, på något sätt så blir bloggen alltid lidande. Jag vill inte försöka lägga skulden på något speciellt, men mycket beror på mina sömnproblem. Dagarna går åt till att sova, vakna, göra sig i ordning, jobba, komma hem sent och sedan försöka sysselsätta sig på bästa sätt de nattetimmar, man vet att man ändå inte kommer att få fylla med sömn. Hur mycket jag än vill och försöker, så kan jag inte somna. Även om jag delar säng med någon jag tycker om, ligger hur bra som helst, är utan stress och oro - så kan jag inte somna. Problemet ligger just i det - att somna. För när jag väl har somnat, så kan jag sova, det vill jag lova! Jag har testat insomningstabletter och inte märkte jag någon skillnad. Nej, jag borde nog ta och kolla upp det där egentligen, trots att det bär mig emot.
Jag ligger här i en nybäddad, underbart skön och vacker säng, men att krypa ner i den kan jag bara glömma, för nu väntar nämligen städning! Eftersom det blir lite festligheter här på Lördag, så måste jag ju också lyckas få det någorlunda fint. Det ska bli riktigt kul och jag längtar så! Det är halloweenfest som väntar och jag har just lagt till det sista på min utklädnad. Jag ska vara en psykpatient som har mördat sin familj.. eller nåt, haha. Jag kommer att ha svarta linser, en vit, nerblodad omlott-rock och nerblodade, vita knästrumpor, så nu har jag blod över hela mitt golv! Tur att det ska städas, annars hade det väl i och för sig varit lite kul att ha lite blod på golvet på lördag? haha.
Om det blir som jag har tänk mig nu (vilket det sällan blir), så är tanken att jag ska städa mitt rum och badrummet, åtminstone, och sedan får jag helt enkelt se vad klockan är och bestämma mig för om jag ska dygna, eller om jag ska unna mig någon timmes sömn. Jag återkommer hur som helst, hej så länge!

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0