SCARBOROUGH FAIR

2011-03-09 • 11:45:08
Jaha, då sitter man här igen och inväntar sina sista timmar hemma. Visserligen till Simon and Garfunkels fina stämmor, men idag återvänder jag till praktiken. Jag är måttligt road av den tanken, vill jag lova. Jag har seriöst ångest inför att åka iväg. Jag trivs när jag väl är där, men jag hatar kök. Usch.

Dessutom snöar det idag. Man blir bara så sjukt otaggad. På allt! Jag har inte ens börjat packa. Visst det tar en halvtimme, men ändå. Jag ska komma igång också. Funderar på att ta tåget antingen 14.27 eller 15.03, får se vad jag bestämmer mig för. Vill hinna packa upp och bara ta det lugnt när jag kommer fram och inte bara kastas in i arbetet på en gång. Ska ringa Johanna också och höra när hon har tänkt sig att dyka upp.

Anyway, måste packa nu.

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0