JA, JAG VET ATT HON ÄR SÖT, MEN HÅLL TILLBAKA!

2011-03-07 • 17:51:12
Okej, börjar med en snabb genomgång utav de senast gångna dagarna!

Torsdagskvällen: Det blev Sticky med Johanna och hennes vänner. Träffade även Bellis, Harri, Erik med supersöt flickvän och Bellis vänner. Det blev en kul kväll. Framför allt så blev den väldigt lång. Jag missade mitt sista tåg, så fick ta tåget som gick 6.04. Det var ganska så mysigt faktiskt. Det var dock en pinsamt rolig resa hem. Jag var nämligen sjukt hungrig, så köpte mig en frukost på Espresso House. Väl på tåget packade jag upp min soyacappuccino, juice, scones med tillbehör, men något saknades. Jo, bestick! Jag hade inte fått någon kniv och där skulle jag breda up min creme cheese. Lite smidigt bestämmer jag mig för att trycka på plastförpackningen och försöka kleta ut det så gott som det gick. Det gick faktiskt riktigt bra, i alla fall tills det bara var lite kvar! Då sprack nämligen förpackningen och den creme cheese, som fanns kvar, flög genom luften och hamnade rätt på fönsterrutan. Jag riktigt kände en brännande blick, från andra sidan gången på tåget, från kvinnan som satt där. Jag försökte torka bort det värsta, men et var inte så lätt eftersom tjejen på Espresso House hade lagt ner min juice i påsen, så det hade skvätt på de stackars två servetter jag fick. Jaja, det var pinsamt, men samtidigt så komiskt, jag hade riktigt svårt att hålla mig för skratt!

Sedan kom jag hem vid sjutiden och somnade nog inte för ens vid åtta. Sömnen varade dock inte länge. Redan vid elva-halv tolv var jag uppe igen. Sedan gjorde jag inte så mycket den dagen. Däremot jobbade jag från klockan åtta och var hemma igen klockan två på natten. Det var då tanken slog mig att jag skulle börja jobba igen åtta timmar senare. Inte mycket sömn här inte! På morgonen var jag otroligt otaggad, men dagen var faktiskt riktigt bra där ändå! 

Efter jobbet blev det en vända in på Ica där det handlades bl.a prosciutto, melon, grissini, camembert och sedan packade jag ner det och en bag in box och gick hem till Charlotta. Vi satt och tjötade lite och hade bara allmänt mysigt. 

Idag gick jag upp vid tio och har i stort sett städat hela dagen. Har även hunnit med att baka lite. Lovade nämligen mamma att baka någon typ av kaka till hennes styrelsemöte hon ska ha här hemma ikväll. Själv ska jag väl bara ta det lugnt, kanske leka med Daniel. Men nu ska jag bara halvsova framför Teen Mom eller något annat kul. Hejhej!


For those I love I will sacrifice

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0