CONFESSIONS ON A CRIMINAL MIND

2011-03-03 • 15:14:07
Promenaden med Bullen var kanon. Kändes verkligen som vår ute när man hörde alla fåglarna. Det var dock väldigt kallt och mulet. Det var jag, alla barnen på skolgården och massa pensionärer ute och gick. Dessutom hälsade alla pensionärer på mig, gulligt! Jag tycker det är jätteskönt att snön håller på att försvinna. Någon som inte håller med mig är Bullen. Han blev överlycklig när han kom till en ängsyta, där snön låg kvar. Han verkligen slängde sig ner på marken och började rulla sig. Jag skyndade mig allt vad jag hade att hinna få upp mobilen, för att kunna fånga honom på bild, men precis när jag kom in på kameraläget, reste han sig naturligtvis upp och skakade av sig snön. Attans! Men inte hade han några problem att rulla sig en gång till, när man bad honom. Rolig hund det där.



Bokade även in mig på BodyBalance klockan tjugo över fem. Vet inte om det är jättebra kombination med träning och flygvärdinnedieten, men BodyBalance är ju trots allt ganska lugnt. Dagens middag kommer alltså bestå av två kokta ägg, haricots verts och en halv grapefrukt, mums! 

Nu blir det lite tv tror jag, ska även försöka få tag på Marcus, chef på Strömma Bolagen/Göta Kanal-båtarna, och se om han har lust att svara någon gång, haha.

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0