BULLET WITH BUTTERFLY WINGS

2011-03-08 • 17:36:00
Okej, en snabbt inlägg!

Jag ska strax gå upp och börja med maten. Fick lov att komprimissa för att fadern min skulle bli nöjd. Jag var nämligen sjukt sugen på ratatouille, så det får bli ratatouille med stora kryddade köttbullar i och pasta till. Är det inte kött i maten så kan pappa inte äta den. Helt sjukt det där!

Idag har jag sovit länge. Det var superduperskönt! Sedan har jag varit ute och gått med Bullen. Vi var nere vid sjön och var ute på isen lite. Sedan bar det av in till Gbg. Köpte två töjningsspiraler. Eftersom jag senast töjde till sex mm och har töjt tre mm varje gång, så tänkte jag ta nio. Men så kom jag på att efter sex mm, så är det bara jämna storlekar, så fick bli en tia! Har satt i den halvt nu, vill inte pressa för hårt nu när det är så stor skillnad, haha. Köpte även en tolva, så slipper jag gå dit varje gång jag vill töja. Har faktiskt tänkt att stanna på tolv också, för vill ändå att det ska ha chansen att bli någorlunda normalt igen, haha. Såg en skitsnygg plug i Kiel som jag vill ha och den är tolv mm, så det blir grymt.

Köpte även ett par marinblå jeans, ett blåvitrandigt linne och en svart liten kofta. Kan visa bilder sen, men nu måste jag börja med maten, ska hinna iväg och träna ikväll också!

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0