JAG VET HUR DU SER UT I INGA KLÄDER

2011-06-05 • 13:36:49
Jag kunde inte sova i natt. Jag låg i min säng och vred och vänta på mig. Det brukar fungera bättre om jag plockar fram gitarren en stund istället. Det är avkoppling för mig. Jag kan verkligen inte spela, framför allt inte mitt i natten när jag är så övertrött att jag håller på att svimma. Jag kan heller inte sjunga eller för den delen ens hålla samma tempo, låten igenom. Däremot är jag världens bästa självkritiker och älskar Veronica Maggios låt "Inga Kläder", så det kommer ifrån hjärtat, även om det inte låter som det. Videon är inspelad 04.37 och suger. Men ändå. Jag trodde aldrig jag skulle kunna med att publicera en video där jag spelar och sjunger. Så bara det är en prestation. Nu vet ni.

Comments
Postat av: Anonym

jag visste verkligen inte att du har så fin röst emma, shit tår ögd ju haha!

2011-06-05 • 17:30:42
Postat av: Sofıa

fınt<3 jag ar ı turkıet ju sa kunde ınte folja med pa pıcknıckfestıvalen :( puss

2011-06-06 • 22:25:12

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0