A HERO HAVE LEFT US FOR ANOTHER WORLD

2011-06-22 • 07:53:16
Ryan Matthew Dunn
11 juni 1977 - 20 juni 2011
Det är så ofattbart svårt att förstå.
Ryan var en av de jag tyckte bäst om i Jackass. Han kändes jordnära, men samtidgt galen. Hans underbart härliga personlighet som riktigt skiner ut genom tv-rutan och hans otroligt sexiga skägg.
Det var på eftermiddagen den tjugonde som jag läste att Ryan dött. Jag fick en chock. Jag befarade att han avlidit vid en av deras stunts, men sedan kunde jag läsa mig till bilolyckan. Oavsett vad folk tycker om att han körde onykter, så är det tragiskt. Man kan inte bortse från det och tycka att han får skylla sig själv. Jag säger inte att det var särskilt smart och så vidare, men det är fortfarande hemskt och en stor förlust.
Så som filmkritikern Roger Ebert uttalade sig var riktigt osmakligt och jag har svårt att se hur en vuxen, frisk människa kan med att säga en sådan sak, hur ska det kännas för hans familj och nära vänner?
Jag tror i alla fall att Ryan har det bra vart han nu är och att han kan fortsätta att göra det han brinner för.
För någon som levt livet fullt ut är ändå Ryan!

Comments
Postat av: Sigvekarolina

I really liked your website. Thank you very much! Its a great website!very interesting and informative.

2012-07-04 • 14:00:47 / URL: http://sigvekarolina.blogetty.com

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0