HERE WE GO AGAIN

2011-01-09 • 18:19:05
Har haft en riktigt seg eftermiddag. Har bara varit tvtittande som gällt för mig! Först såg jag på American Pie. De filmerna är så dåliga att de blir bra, haha. Funderar på att se fortsättningen ikväll, bara för att.

Om en dryg timme drar jag i väg till Sportlife. Äntligen säger jag bara! Det var väldigt längesen, för längesen. Det blir min favorit. Bodybalance. Såg att Les Mills hade släppt Bodybalance 51, så hoppas att Sportlife har bytt pass. Fast det kanske är lite tidigt. Det var i alla fall bra musik på 51ans tracklist. Paramore bland annat, och dessutom med deras bästa låt, enligt mig, The only exeption. Vi får väl se!

Nu ska jag i alla fall hoppa in i duschen. Jag vet, jag kommer få duscha sen också. Men tanken var att jag skulle duscha förut, men prioriterade tvn, haha. Mitt hår ser riktigt äckligt ut och jag luktar säkert inte som en ros heller, så duschen kallar, men vi hörs lite senare!

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0