HEJSAN HOPPSAN LILLEBROR!

2011-01-31 • 19:56:30
... Ja, jag behöver nog inte säga något, tror vi tänker på samma sak.

Vad har hänt den senaste tiden? Inte så mycket faktiskt. Kul kväll i torsdags med härliga människor på Sticky. Blev dock väldigt sjuk. Det var pga köandet i kylan tror jag. Jag missade även mitt sista tåg, men som tur var fick jag övernatta hos en trevlig pojke vid namn Emil. Ja sov i och för sig inte särskilt mycket, men jag slapp åtminstone sitta utanför en låst Centralstation och frysa i väntan på första tåget. 

Skulle ha jobbat i Lördags kväll, men var som sämst i lördags, så det blev inget med det.

På tal om jobba, praktiken började för de flesta idag, men inte för mig. Detta beror inte på min sjukdom, utan för att jag och Johanna, som är allmänt grym och dessutom har praktik med mig, är lediga första veckan. Vi ska ju vara på Stena Line som går mellan Göteborg och Kiel. Vi börjar våran praktik nästa vecka. Då kommer vi att jobba där en vecka och bo i egen hytt för att sedan vara lediga pga sportlovet, plus att vi är lediga veckan efter det, eftersom det inte är våran vecka utan Victor och Ragnars vecka att jobba. Supernice om ni frågar mig. Sedan jobbar vi varannan vecka till och med vecka 14 tror jag. Fatta att vi kommer köpa sprit, ehehehe! Så vill någon ha något, säg till, haha. Jag ska nog släpa med mig datorn och försöka uppdatera bloggen lite också.

Just nu gör jag inte mycket, försöker töja mitt öra lite till och lyssnar på HIM, för tillfället. Nu ska jag fixa en ny musik-tips-banner, haha. Hörs senare, lovar jag!


Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0