WE ARE NOWHERE AND IT'S NOW

2011-12-08 • 14:30:03

Idag klev jag ur sängen redan klockan åtta, trots att jag hade så svårt att somna. Vid närmare eftertanke så klev jag nog snarare upp kvart i nio, men jag vaknade hur som helst klockan åtta. Jag kokade risgrynsgröt och hade julmys och sedan blev det en kall promenad med hunden. Har även hunnit med en runda på Ica.

Nu har jag nyss klivit ur duschen och sitter här i blött hår. Efter denna snabbuppdatering så ska jag göra mig i ordning och sedan bär det av in till stan för att skriva kontrakt och kika en extra gång på lägenheten. Ulrika, som äger lägenheten nu, är så himla trevlig verkligen, så det känns som en bra person att ha att göra med.

Nej, nu får jag nog raska på om jag ska hinna, hörs senare puss!


Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0