NÄR DET SOM INTE FÅR HÄNDA, HÄNDER

2011-12-02 • 00:45:38

Jag är så himla besviken just nu. Min dator som kanske inte har varit i toppklass, men helt klart fullt funktionelig och något jag behöver, har nog tyvärr gjort sitt. Det bär mig emot att säga, men det är sanningen.

Jag förstår ingenting. Igår var den precis som vanligt och jag stängde av den precis som vanligt, men så när jag slog på den idag så stod den bara och tuggade till det kom fram något meddelande om att den inte gick att återställa med hjälp av den automatiska tjänsten av något slag, som försökte rädda den (förstår inte någonting). Den har fått starta om flertalet gånger, men den står bara och tuggar och tuggar och kommer ingen vart. Det är ju så typiskt att detta händer just nu när man inte har någon inkomst, ska flytta och absolut inte har råd att lägga pengar på en ny dator. Åh, vad ledsen jag blir!

Nu kunde man lätt tro att detta var anledningen till den dåliga uppdateringen idag, men saken är den att jag har sovit bort hela dagen. Somnade inte förens i morse och tog igen min dåliga sömn - rejält. Har varit trött hela resterande delen utav dagen och eftersom min dator inte funkar och eftersom jag dessutom ska upp tidigt, så tänker jag försöka sova nu. Misstänker att jag kan komma att vakna mitt i natten av att jag känner mig utvilad, men vi får väl se. Godnattpuss!


Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0