BÄTTRE SENT ÄN ALDRIG

2010-10-30 • 19:35:47
Vet att det var någon dag sen jag skrev sist. Förlåt för det. Här kommer nu en kort resumé!

Torsdags: Jobbade på dagen, sedan blev det Sticky med Madelen, gött folk från klassen och lite annat skönt folk som Erik och gänget hade dragit med sig. Vi stod i kön ett bra tag, men hade väldigt kul ändå! Kvällen var lyckad, mycket lyckad, ända tills jag blev utslängd. Ja, ni hörde rätt, jag blev utslängd. Jävla skitvakt. Så här gick det till - Jag var med Madde och några där uppe, sedan behövde jag göra ett toalettbesök(för er som vill veta), sedan var jag törstig, men ville inte dricka mer. Duktig tjej, jajamen! Så jag var smart nog att be om ett glas vatten. Sedan satt jag där och snackade med några, men bestämde mig till slut för att gå och se om jag hitta någon av alla de som jag var där med. Men så träffade jag två killar som jag stod och snackade med en stund. Det som hände då, var att jag stod på ett litet trappsteg/nivåskillnad och klantig som jag är står jag och balanserar på kanten , tills jag är nära på att ramla, dock gick det inte så långt, men vi skratta åt det ett tag och fortsatte snacka. Efter ett tag ska jag återigen göra ett försök att hitta mina vänner, men då kommer det fram en vakt till mig och säger "Ursäkta mig, men du är lite full nu, jag såg hur du nästan ramla där borta förut, jag föreslår att du följer med ut och tar lite luft". Jag blev jättechockad, eftersom jag var fullt medveten om vad fan jag gjorde, så jag sade "Ursäkta!? Skojar du med mig? Jag är fullt medveten om vad jag gör!" Vakten svara "Nej, det tycker jag inte, följ med mig ut här!" Så fick han ut mig. Det regnade, var iskallt och jag hade t-shirt.. kul. Jag stod och skakade och bad om att få komma in, men vakten svarade bara att jag fick skylla mig själv. Så jävla surt. Till slut kom det ut en annan vakt, han tittade på mig och frågade hur det stod till. Jag svarade att jag frös som ett jävla as, utan att titta på honom. Jag skojar inte, jag har nog aldrig frusit så mycket och jag hade inte frusit ifall jag hade varit full. Jag och Johanna var ju fan ute i klänning och strumpbyxor och byggde en snögubbe på nyår. Anyway, den snälla vakten sa i alla fall till den dumma vakten "Men du, ser du inte hur hon skakar?" Den dumma svara "Jo, men det är hennes eget fel" Då sa den snälla vakten "Jojo, jag tar med mig henne in och letar rätt på hennes vänner, hon skakar ju jättemycket.." Sedan gick vi in och letade. Under tiden vi letade sa han till mig att han inte alls tyckte att jag verkade så full att jag hade behövt bli utslängd och att han skulle prata med den andra vakten senare. Till slut hittade vi Madde och Oliver, och tog oss hemåt. Men först ville äckelungarna äta på McDonald's, men men, jag fick en bok, som Madde fick med sin Happy Meal, så jag blev glad ändå! Lilla Anna reser till landet mitt emot hette den, superbra!

Aja, igår jobbade jag bara, så finns inte mycket att säga. Just nu sitter jag utklädd till Lady Gaga och lyssnar på Bob Dylan, haha. Ska snart dra mig i väg till fina Carolin Lökkeberg på fest, ska bli superkul och jag är jävligt taggad. Hoppas bara inte hon har korkade vakter.. Haha, Happy Halloween bitches! (haha!)

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0