VI VILL TILL RYMDEN, MEN STJÄRNORNA FINNS HÄR

2010-11-04 • 19:14:49
Kunde knappt sova i natt heller. Sov bara någon timme och mådde jätteilla när jag vaknade, plus att jag var otroligt otaggad på att lämna sängen för att jobba. Frukosten blev ett glas Tropicana. Väl på Åkanten så kändes allt bra, hade nog fortsatt att må illa om jag stannat hemma. Det är alltid så, bara man hittar på något och håller sig sysselsatt, så glömmer man bort att man mår dåligt. Varför är det så?

Just nu håller jag på att baka bröd. Ett italienskt bröd vid namn Tortanto. Det är ett bröd som brukar fyllas med olika fyllningar, men jag tänkte göra ett helt neutralt. Recept från Leila's bok. Anyway, nu ska jag baka ut brödet och sen får det jäsa igen. Jag återkommer med resultat och recept!

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0