SUNDAY MORNING COMING DOWN

2010-11-14 • 10:17:34



Dåligt bloggande från min sida igår. Jag gjorde i vilket fall som helst inte alls mycket igår på dagen, var helt sjukt trött, så det blev faktiskt sömn, för att orka jobba. Väl på Åkanten var det otroligt dött, första delen av kvällen, men sedan kom det faktiskt mycket folk. Bland annat två bröder som var jätteroliga, haha! Drog världens sämsta skämt och dog av skratt själva, underbara människor! Sedan var en i mammas kör dotter där och hon sjöng med till Queen's låt Don't stop me now och hennes röst är helt otrolig. Oerhört begåvad tjej! Hon är med i AMTS, Alingsås Musikteatersällskap, som har satt upp sin Best of Musikalafton in Rock nu. Vore kul att gå och se, ska höra med mamma eller några kompisar.

Efter stängning vid ett, halv två så tog jag mig bort till Folkets Hus, där mammas kör hade konsert med mat och hela köret. När jag kom dit hade de flesta gått och det städades. Det satt även en man och spelade gitarr och alla samlades runt om och sjöng med, go stämning! Vi tog oss hemåt efter en stund och skjutsade hem två andra körmedlemmar. Väl hemma satt vi uppe och pratade en stund, så gick och lade oss vid fyra ungefär. 

Vaknade för en och en halvtimme sedan och kände att det är dumt att somna om, då jag vet att jag bara kommer sova för länge och kommer bara vara tröttare. De andra ligger och sover, så det är min älskling Bullen och jag som får hålla varandra sällskap. Funderar på att gå ut med honom, vore skönt och dessutom är det helt okej väder. Kanske skulle ta en runda runt sjön. Så får det bli, hörs senare sömntutor! 



Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0