MOBILBLOGGAR

2010-11-20 • 00:12:09

Glömde av att slänga upp ett inlägg innan jag stängde av datorn, så satsar på mobilblogg! För övrigt dålig update idag. Jag är i alla fall sjukt trött just nu. Väskan är packad, biljetterna är framme och passet är i väskan. Jag ska försöka sova nu, vi satsar på att åka hemifrån vid sjutiden, då snön börjat falla nu under kvällen. Hoppas inte det kommer allt för mycket, så vi får problem att lyfta från Landvetter. Det var sista dagen på praktiken också, nästa gång är det inte praktik, utan arbetsplats. Jajamen, jag ska få jobba lite extra, grymt! Har trivts jättebra, så jag kommer med nöje tillbaka dit. Nu säger jag godnatt och hoppas att jag kan få sova, om sju timmar sitter jag i bilen, på väg till flyget. Flyget ska dock avgå kvart över tio, så hinner med nåt inlägg innan lyfter, godnatt!


Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0