IT BREAKS MY HEART TO THINK ABOUT YOU

2010-11-17 • 18:32:50
Nu är jag på fötterna igen.
Hade nationella i Svenska B idag. Det tog ett tag innan jag kom igång, men sen flöt det på riktigt bra och jag hade svårt att få ett slut. Frågan är hur det gick. Det kändes helt okej, som om det kunde gått sämre, men också bättre. Anyway, livet går inte under pga det resultatet! 

Tanken var att jag skulle åkt till praktiken och jobbat i kväll, eftersom jag ändå skulle varit där på kvällen. Grejen var bara den att egentligen ska vi ju ha lunchservering, så alla var lediga idag från praktiken, så jag kände att det kanske var lite dumt att jag skulle åka dit, om ingen annan gjorde sin praktik idag. Jag ringde dit och det var inga problem alls. Tur att man har en snäll praktikplats!

Nu ska jag gå upp och göra lite mat. Lite halvstulet från Åkanten, nämligen vegetarisk linsbiff. Eller ja, veganisk är den till och med. Hur god som helst! Hörs senare, tjingeling.

Comments
Postat av: Linn

vilket ämne valde du på np?

jag praktiserade ikväll efter provet :o

2010-11-18 • 01:38:31 / URL: http://thestalemate.blogg.se/

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0