HOLD ME, TELL ME EVERYTHING'S OKEY

2010-11-13 • 09:31:14
Show me there’s a way to beat the monster
save me, make it go away.


Somnade till vid två, halv tre någon gång, men sedan vaknade jag igen vid fyra och har inte kunnat somna om. Det känns som att jag fastnat i något slags mönster!? 

Anyway, vad händer idag. Jag ska jobba. Dock ikväll, så vad händer på dagen. Fika med någon trevlig människa kanske. Frivillig kan höra av sig, tack! Bör man köpa Far Dag's present till i morgon? Känns som att jag har koll på det mesta, eller inte. Jag ska städa undan lite kläder i mitt rum och bädda, så roligt börjar dagen. 

Som ni märker har jag inget vettigt att dela med mig utav, jag går nu, have fun!

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0