BEAT ON THE BRAT WITH A BASEBALL BAT OH YEAH

2010-11-01 • 18:09:32
Kom nyligen hem från praktiken och sitter nu och lyssnar på Ramones. Känner mig sådär lagom trött just nu. Började nio i morse, men när jag kom dit, var bara Ulrika där, Mariama hade ringt och sagt att hon inte skulle komma. Så det var bara att sätta igång och fixa matsalen, eftersom den inte var iordningställd efter helgens spelning som var där. Sedan gjorde jag ärenden på banken och lite sånt. Det har varit en bra dag i vilket fall som helst. Jag trivs där. Fick även bli uppsatt på lördagspass, det blir bra det! Sedan blir det ju julbord osv. och det ser jag fram emot. Dessutom längtar jag efter julen, väldigt mycket faktiskt!

Maskeraden i lördags var väldigt lyckad. Jag hade kul och alla var supersnygga! Jag tog inga bilder, men det var andra som tog en del, så kanske dyker upp senare? Jag fick dock ställa upp på ett flertal bilder, då folk tog kort på "Lady Gaga" på spårvagnen och så, haha! Frågan är bara hur folk kan vara så fulla att de tror att Lady Gaga skulle vara i Göteborg, just precis under Halloween.. Anyway. Jag hade kul, så tack Carolin och alla andra som var där!



Nu ska jag bara ta det lugnt och så, lite sugen på att hitta på något, vad vet jag inte, men vi får väl se! Ha det fint folket.

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0