HERE WE GO AGAIN

2015-06-09 • 16:37:24
.. och mår som en påse skit gör man.
 
Det känns nästan som om någon kört över mig. Jag är öm och helt lealös i kroppen. Muskelaturen har liksom gett upp och jag orkar knappt hålla upp huvudet. Förkyldningen har minst sagt blivit värre och hela dagen låg jag i sängen, tills det var dags att glra i ordning mig och tvinga sig iväg till jobbet. 
 
Nu sitter jag på bussen och önskar nog allra mest att jag hade kunnat sitta kvar och sova på bussen hela natten lång. Jag har ju mina kontakter här på bussen, så det hade nog inte varit några bekymmer. Skämt åsido!
 
Nej, jag behöver jobba. Det har varit alldeles för mycket utgifter och likaså för lite inkomster. Kan inte säsongen kicka igång snart så jag kan få jobba mer?
 
Återkommer senare angående vilken film det blev igår.
Agapi, E. 

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0