ΔEYTEPA

2015-06-09 • 01:48:19
Ny vecka, nya möjligheter.
 
Ja. Men så var det ju det där med att vädret varit katastrofalt dåligt det senaste. Även idag visade sig vädret vara halvkasst, så inte blev det något jobb för mig idag inte. Istället stannade jag kvar i Kounoupidiana. Såg ingen anledning att röra mig härifrån, då jag ändå inte hade några måsten. Så istället har jag haft världens absolut lataste dag. Jag och V somnade inte förrens nästan nio imorse, haha. Ingen av oss var trötta, så vi låg och pratade, myste och kickade ass i biljardappen 8 pool. 

Därför vaknade jag inte förrens två - halv tre, då av panik att ha försovit mig, men insåg kort därefter att jag inte ens skulle behöva ta mig iväg till jobbet. Killarna drog däremot väg en efter en nu på kvällen och är alltså ännu borta. Så vad har då jag hittat på? Så lite som möjlligt, om jag ska vara ärlig. Jag sprang ner på INKA innan de stängde och handlade ingredienser jag saknade till mina Cannelloni. Därefter slängdes dessa ihop, jag åt, dansade och sjöng till musik, kört två tvättar, varav den sista ännu inte är hängd. Nu ska jag avrunda inlägget och flytta datorn från vardagsrum till sovrum, där jag snart tänkte få sett någon film. Innan dess väntar dock en varm dusch för att få känna sig lite fräsch innan läggdags. En hel skål nypoppade popcorn står och väntar också och det lyxigaste av allt är att de är bara mina!
 
Agapi, E.
 
 
 

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0