REDWOOD

2014-09-22 • 16:44:58
Igår gick jag över och åt hos Malin på Redwood. Tog en Rocket Salad som serveras med Prosiciutto i en parmesanskål. Därefter åkte jag hem. Var ju rätt så trött efter sömnbristen från natten innan. Jag somnade hyfsat snabbt, men vaknade till runt fyra igen och hade en timmes blodig kamp med myggorna. Jag vann till slut och kunde också somna om på nytt. 
 
Idag har jag återigen suttit på Starbucks för att bli klar med designen, vilket jag också nästan blev. Nu är det ytterst små detaljer kvar, så som lite widgets med mera, som jag vill ha med. Förhoppningsvis kan jag komma iväg imorgon igen och kanske också bli klar! 
 
Nu har bussen strax nått min destination, så avrundar här och återkommer senare!
Agapi, E.
 
 
 

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0