MORNING WALK

2014-09-16 • 16:56:03
Jag har ju vänt på dygnet det senaste och imorse när klockan passerade sju och solen sken, så gav jag upp. Det fick bli en power walk istället! Så jag klädde på mig träningskläder istället och begav mig iväg på närmare en mils promenad. 

Till frukost fick det bli fikon jag hittade på min tur. Tyvärr är alla långt ifrån klara, men jag tackar naturen ödmjukast för de jag fick smaka på! Något som var roligt var att jag hittade en fikonbuske med gula fikon, som var något plattare än runda till päronformade som de brukar vara. Aldrig sett, eller smakat godare fikon! 

Sedan var jag tvungen att vänta på min hyresvärd att komma och ta betalt för månadens hyra, så jag höll mig vaken.. en stund. Jag vaknade dock upp med ett ryck ca fyrtio minuter senare, då hon hade sagt att hon skulle komma, vilket hon dock inte gjorde. Fick därefter ett sms att hon skulle bli försenad, så jag somnade om. 

Nu sitter jag på en fullproppad buss med turister, så det går som vanligt väldigt långsamt. Som tur är är vi strax framme och efter jobbet taggar jag och Malin en kaffe/varm choklad på Everest. Ingen alkohol här inte! 

Hoppas ni haft en bra start på veckan. 
Agapi, E.












Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0