TIME TO GET JUICY

2014-08-02 • 00:11:09
Frånvarande uppdatering, men har gått i ett hela tiden. Inte för att jag egentligen haft för mig särskilt mycket, men i och med den förkyldning som förvärrats, så går många av dygnets timmar åt till vila och resterande åt jobb. Så de som där emellan blivit över, har fått spenerats lite som dem vill.

Därför bestämde jag mig för att återigen plocka upp idéen med min juicetox - nej, jag har inte försökt förtränga den. Tråkigt nog var det ju en ny månad idag, men jag startar den nya resan imorgon. Så nu närmast väntas en god natts sömn. Kan ni tänka er att jag är i säng redan nu klockan ett? Och imorgon tänkte jag starta med min juicetox och mer motionerande. Är superpeppad och är det någon som är sugen att haka på, så gör gärna det. Ju fler, desto starkare! 

Återkommer imorgon med tillvägagångssätt och mer info.
Sov sött mina fina!

Agapi, E.





Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0