ATT LEVA SOM SKANDINAV I MEDELHAVET ÅRET RUNT

2013-11-21 • 18:51:20
Jag kom på att jag har varit dålig på att kolla min mail som tillhör bloggen och bestämde mig för att ta tag i detta. Det visade sig att jag faktiskt hade två intressanta mail med fina ord och frågor. Det ena var från en tjej som hade frågor om hur det är att leva här och speciellt nu under vintern, så jag tänkte att det kanske kunde vara roligt att ha en så fint kallad "frågestund", om det nu skulle vara någon annan som undrar något. Annars nöjer jag mig med att besvara de frågor som fanns med i mailet. Självklart är det välkommet att fråga allt mellan himmel och jord och inget är dumt att fråga. Så passa på om ni har någras speciella frågor eller kanske bara vill ha tips och råd om ni själva funderar på att börja säsonga till sommaren. Jag ska försöka hjälpa till så gott jag kan, så bring it on people!
 
Agapi, E.

Comments
Postat av: Celine Ekelund

sv; Åh så glad jag blir! :)

2013-11-21 • 22:22:54 / URL: http://celineekelund.blogg.se/
Postat av: Caroline

Älskar din blogg, så fin och jordnära! Jättekul för dig att du trivs så bra där borta i Grekland. Har själv varit på Kreta flera gånger och drömmer om att själv komma dit en dag, men hur kom du dit från första början? Sedan undrar jag om det är lönsamt för dig? Du verkar ändå kunna hitta på saker menar jag! Kram

2013-11-25 • 11:20:23
Postat av: Felicia

Äntligen! :)
- har du träffat någon som gör att du stannar?
- kan du berätta mer om ditt jobb?
- vad tycker dina föräldrar om att du bor i ett annat land?
- vad läste du på gymnasiet?
- hur planerar du, kommer du bli kvar där länge eller kommer du åka hem igen?
Hade varit roligt om du kunde lägga upp svaren i en video blogg!
xx

2013-11-25 • 12:05:10
Postat av: Tyra

Fin blogg! :p
Saknar du inte dina vänner och din familj? Finns det äns saker att göra där nu på vintern? Hur bor du & är det svårt att hitta någon stans att bo?

2013-11-25 • 17:18:50
Postat av: ☆ EllaBella ☆

är det inte tråkigt/läskigt att vara utomlands själv? är det dyrt att leva där? pratar du grekiska?
✿ kram

2013-11-25 • 17:46:11

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0