CRAVINGS PART ONE

2013-03-17 • 18:50:32
Hej mina fina. Jag har haft en superbra helg, utan att den har varit särskilt speciell, men jag har fått vila upp mig och det har varit så skönt. Idag har jag tvättat och städat och dessutom bakat som en tok. Jag har nämligen haft Afternoon Tea här, men just nu har jag lite bråttom då jag ska möta upp Sofia som jag inte har sett på evigheter, så berättar mer om helgen senare tänkte jag!

Detta inlägg skall tillägnas mina cravings just nu. Eller ska jag säga en del av mina cravings? Jag vill ha ALLT just nu. Verkligen allt! Dessutom behöver jag en hel del just nu. Hatar att säga så när man egentligen har saker så att det räcker och bli över, men jag lever i denna förpestade västvärld där mycket vill ha mer och även om man vet om det, så är man där själv. Just nu är jag supersugen på en ny klocka. Skulle helst av allt vilja ha en underbar Marc Jacobs i roséguld, men NEJ Emma! Jag ska spara pengar... hah! Trodde jag ja.

Hur som helst så står det mellan dessa underbaringar just nu. Första är av Asos egna märke och resten från Sekonda, alla finns att inhandla från Asos. Kan inte bestämma mig, men älskar verkligen den första!


Ska klä på mig nu, men lovar att skriva lite om helgen senare. Hoppas eran helg var grym också!

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0