H AGAPI ERXETAI STO TELOS

2013-02-20 • 05:45:33

Påbörjar dett inlägg alldeles försent. Inte för att klockan är mycket eller så, men vi är redan i Sävenäs och alltså i Göteborg vilken minut som helst. Allt fortsätter i sin bana - jobba och sova. Inatt har jag åtminstone fått sova. Jag somnade nämnligen nästan direkt när jag kom hem igår och sov tills det var dags att gå upp igen. Visserligen vaknade jag några gånger, bl.a vid ett och då var jag så pigg att jag ett tag inte trodde att jag skule kunna somna om, men som tur var hade jag mycket sömn att ta igen.

Nu rullar vi just in på Centralen och jag styr min kos mot min vagn via ett obligatoriskt besök på Espresso House såklart!

Haha, okej nu står jag här med en soyacappuccino och fryser ihjäl i väntan på vagnen! ... som kommer nu!!

Känner hur osammanhängande texten blev nu, men bättre med lite uppdatering kanske? Nu sitter jag här med min kollega och hans sambo. Allt är sådär awkward tyst och jag vill inte avsluta inlägget, haha. Att de sitter tysta och tittar på mig gör inte saken bättre, men jag får väl vara den som breaking the ice, haha.

Lill-lördag idag och efter dagen är mer än halva veckan avklarad. Är jag ensam om att tycka att veckorna flyter på rätt snabbt ändå? Trots att jag har tråkigt och längtar framåt.. bra hur som helst! Hoppas alla får en kanonbra dag!

Agapi, E.


Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0