17 GRADER OCH SOL

2013-12-10 • 13:51:29
Underbara tisdag. Solen riktigt värmer och man kan inte låta bli att le. Det blir en snabb uppdatering ifrån min sida, då jag tänkte springa upp till affären och bunkra upp med frukt hemma. Jag känner verkligen hur mycket jag har tappat under denna sommar. Allt slit på gymmet helt i onödan. Min hälsa är inte helt hundra, det känner jag, men vad hade jag väntat mig när man går ifrån dagligt gymmande och "eat clean" till dagligt drickande och sällan lagad mat.
 
Nej, nu får det fan vara nog. Inte konstigt att man går med en förkyldning i över två månader när man medvetet dödar hela sin kropps immunförsvar. Jag kände mig mycket starkare innan sommaren, så väl fysiskt som psykiskt. Men tro mig, att se hur mycket man tappat ger än mer motivation än något annat! 
 
Ska se om jag inte kan få tag på lite fisk - något som jag saknar något otroligt från min bästkust där hemma. Resultatet ifrån min shopping väntar senare! Trevlig tisdag.
 
Agapi, E.
 
 

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0