TODAY IS A GOOD DAY

2012-03-14 • 17:54:30

Jag vet inte hur många gånger tanken har slagit mig, det senaste, att jag kanske skulle slänga in ett inlägg här - men så har det ju inte blivit (som ni stackars få läsare jag har säkert har märkt), men nu jävlar!

Idag vaknade jag kvart i fem på morgonen (eller 04.42 för att vara exakt!) Jag var pigg då och tittade på Vakna! med The Voice, men därefter blev jag återigen trött och övergick till zombie-mode. Stoppade det mig? Nej! Nils föreslog att jag skulle äta lunch med honom i Alingsås och så blev det! Jag lånade mammas åkkort och har spenderat en mysig och fullspäckad för- och eftermiddag i Alingsås. Först blev det sushi med Nils, sedan åkte jag hem, hämtade Bullen och gick bort till Sofia. Jag möts utav en tjej iförd en relativt kort, rosa klänning, bikini och flipflop.... Ja, ni hörde rätt!! Sofia tyckte att det var en otroligt fin dag och bestämde sig därför för att ta ett dopp. Galna människa! Kul var det i alla fall och mycket skrattande blev det, som vanligt. Sedan skulle Sofia fika på stan, så jag drog mig hemåt och låg och myste med min älskade bebis. Därefter var det dags för date nummer tre och denna gången var den lyckliga Charlotta! Vi hann inte ses så länge, eftersom jag var tvungen att åka tillbaka till stan och lämna mammas kort så hon kan komma hem, men det var verkligen kvalitétstid ska ni veta.

Nu sitter jag på SJ's regionaltåg som tar mig tillbaka till Göteborg och nu blev jag superstressad eftersom vi ankom till Centralen, haha. Hörs sen, puss!


Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0