SHE MAY BE YOUNG BUT SHE ONLY LIKES OLD THINGS

2012-03-26 • 09:33:36
Idag visste jag att en klocka skulle ringa 06.00 och vaknade såklart därför två timmar innan, utan att kunna somna om. Anledningen till varför ett alarm ens var ställt här var för att Oscar sov över och skulle upp och jobba. Som tur var gick vi ju och la oss tidigt, så jag kände mig ju utvilad, det var därför jag hade vaknat. Det var hur som helst kul att ses eftersom det känns som om det var evigheter sedan vi sågs.

Jag älskar att vakna så här tidigt, jag har ju varit vaken hur länge som helst, men ändå är klockan inte mer än halv tio. Så himla skön känsla det där! Jag gjorde mig en hallonsmootie till frukost, dock blev det ju redan vid sjutiden, så jag är kaffesugen nu och jag funderar starkt på att göra en islatte!

Dagens planer är inget storslaget alls. Jag ska väl försöka börja packa lite smått, betala räkningar och bara ta det lugnt. Ikväll ska jag med mamma på en produktvisning som hålls på Världskulturmuseet av Input Intriör. De kommer nämligen bjuda på mat och dryck i samband med detta, så varför inte? haha.

Men som sagt, nu blir det en islatte! Återkommer säkert senare idag, är på bra humör, puss.



Dagens respektive gårdagens frukost.


Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0