ME AND MY ARMY

2012-03-16 • 15:16:37
Vad var det jag sa? Jag visste att jag skulle sova bort hela dagen! Visserligen har jag varit vaken en timme, men att sova till två är fan inte heller okej. Jag låg och vred och vände på mig jättelänge, tror klockan var åtta - halv nio när jag tittade på klockan sista gången. Dessutom [något som är helt ofattbart] så kliade mina tänder. På allvar alltså! Jag kände mig som en liten bebis vars tänder var på väg att växa ut.. Så sjukt konstig känsla. Kan inte förstå vad det var som gjorde det? Det enda jag kom på var att jag använde en speciell tandkräm [som har en effekt att göra tänder vitare] som jag inte använt på ett tag, fast har å andra sidan aldrig råkat ut för den känslan innan. Jaja, hur som helst skitkonstigt och obehagligt.

Nu sitter jag på sängen och lyssnar på musik och borde verkligen städa skiten ur min lägenhet, den ser förjävlig ut, rent ut sagt. Sanningen är ju att jag tycker det är ganska kul att städa, bara man tar tag i det så flyter det ju på och vem vill leva i ett skitigt hem egenligen? Nej, jag får nog fan ta mig i kragen! Hörs senare.

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0