LES NUITS PARISIENNES

2012-03-16 • 01:24:35
EFter Big Brother var jag sååå himla trött och reste mig för att bara krashlanda i sängen. Det var då jag upptäckte det som inte fick vara sant - jag hade inte bäddat sängen. Jag hade helt glömt bort att jag hade tvättat alla lakan och därför glömt bort att bädda. Ni kan inte förstå hur värdelöst mitt liv kändes, det var som en riktig jäkla käftsmäll, haha.

Sedan blev jag liksom pigg på något vänster och fördrev tiden ett tag, men nu så! Nu är det nybäddat och luktar nytvättad och det är det bästa jag vet, finns verkligen inget bättre! Balkongdörren står på glänt, jag ligger tryggt under mitt tjocka duntäcke, musik spelas lite lågt och jag är redo att sova!

Måste bara säga att jag blev kanonglad när fina Stina kommenterade här nedanför. Att man kan glädjas åt så lite, men sanningen är ju den att det känns inte som att många utav våra bloggare tar sig den tiden idag. Hur som helst, blev glad och nu kan jag sova gott!

Godnatt ni fina ♥


Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0