I'VE PUT MY LIFE IN BOXES

2012-03-31 • 11:34:52
Jag har vid flera gånger, tidigare i veckan, tänkt att jag ska göra ett inlägg eller två, men har helt enkelt inte haft så mycket att skriva eftersom det inte hänt så mycket, men nu jäklar! Eller ja, det var väl att ta i, men jag hade en otroligt fullspäckad dag i går åtminstone.

Det började med att jag klev upp hyfsat tidigt och satte i gång med packandet av alla dessa flyttkartonger och för att inte nämna alla dessa jäkla kläder. Fy satan vad mycket kläder man har när man måste packa allt. Hur som helst så packade jag hela förmiddagen. Sedan närmare halv ett så började jag göra mig i ordning, för klockan halv två var det återigen dags för jobbintervju på Espresso House, dock som kallskänka denna gång. Vi får väl se om jag får något svar den här gången...

Efter intervjun tog jag mig bort till mamams jobb och fick vänta på henne en stund och sedan tog vi en trip till IKEA för att shoppa upp lite ljus och sådant som jag använt här. Naturligtvis hamnade vi i rusningstrafik, så det gick lite trögt, men som tur var var det ganska tomt på folk inne på IKEA. Efter shoppandet så skulle vi tillbaka till lägenheten för att packa in allt i bilen. Istället hamnade vi i ICA Focus-huset för att mamam skulle springa in på Bolaget, men därefter kom vi till slut fram till lägenheten! Packandet gick rätt så fort, men jag var stressad som en gris [hur stressade de nu är?] eftersom jag skulle vara borta i Majorna en timme senare för att kolla på min kompis Viktor som hade ett gig med sitt band. Under hela dagen [packandet, paus under intervjun, mammas jobb, ikea, bilen] så hade jag kontakt med mina vänner och försökte se hur många som var på. Detta var inte det lättaste ska ni ha klart för er, haha! Det hela slutade med att jag var i Majorna halv åtta och fick vänta en timme för att alla skulle dyka upp. Jag bara älskar struliga dagar! Vi kom hur som helst in och Viktor fixade förköp, snäll som han var och grabbarna var grymma på scenen [och nere bland publiken, haha].


Lyckades ta en bild på Viktor. Otroligt dålig kvalité men men.


Sedan åkte Madde och Alex hem och jag, Johanna och hennes norrmän åkte till Rockbaren. Vi hade skitkul trots att det bara var massa randoms där. Jag träffade Ralf Gyllenhammar där och var såklart tvunge att prata med honom, stackaren! Han var hur schysst som helst och jag fick en kram, så jag var lycklig! Sedan kom även Oscar dit och kort därefter gick vi hem till mig.

Nu sitter jag här, Oscar gick för en stund sen, solen skiner och jag har druckit en god hallonsmoothie. Det är hög tid att dra igång med städandet, för sedan bär det återigen av till Alingsås.

Vi hörs senare, antagligen när jag sitter på tåget. Ha en bra dag, puss.

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0