I'M COMING HOME?

2012-03-31 • 15:41:42

Ja, jag lovade ju att blogga från tåget, så jag får väl göra det då!

Jag städade inte klart, utan ska istället tillbaka imorgon. Anledningen till detta var att jag hittade ännu mer tunga saker som skulle med hem och insåg att jag hade alldeles för mycket att släpa på. Som tur är har jag en jättesnäll mamma som åker med in så att vi kan ta bilen, riktigt skönt faktiskt.

Något annat jag hittade när jag städade var en flaska rödvin, haha. Minns verkligen inte när jag fått den, men den stod tillsammans med de tomma vinflaskorna. Hur som helst fick jag med mig en liten gottepåse med vin och ölen som inte gick åt igår. Tummen upp!

Nu är vi strax i Floda och har alltså inte så långt kvar på min resa. Så nu tackar jag för mig så hörs vi nog senare!


Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0