I CAN'T EXPLAIN WHY WE LIVE THIS WAY, WE DO IT EVERYDAY.

2012-03-18 • 03:42:33
... vänta lite här nu. Sa jag att jag skulle komma tillbaka och säga godnatt? Pfft, knappast! Nej, inatt ska jag fan dygna och jag ska klara det och inte gå och lägga mig mitt i dygnandet. Jag har mycket att stå i och har inte tid att såsa bort hela dagarna. Dessutom måste jag städa nu. Det är så jobbigt att komma ut i köket, försöka balansera bort några tallrikar för att få en liten, liten yta att arbeta på för att sedan vara tvungen att diska det jag behöver använda och då vara tvungen att flytta saker från diskhon, för att få plats att diska.. MITT KÖK ÄR KAOS. Helt sinnes!! Jag hatar när det är för stökigt, jag gör verkligen det, men nu när jag har varit sjuk [och lite innan] så har jag inte orkat bry mig utan tänkt "jag tar det sen". Det funkar fan inte, det ligger skit överallt! Nej, om några timmar, då det räknas som morgon och jag kan slamra i köket hur mycket jag vill, är det jag som tar fram städrocken och sätter igång! Nu gäller det bara att hålla sig sysselsatt och vaken i dessa timmar..

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0