HOPE FOR THE HOPELESS

2012-03-15 • 15:13:06
God eftermiddag. Idag klev jag upp och skulle tvätta, men kvinnan som hade tiden efter mig ville byta. Då jag var extremt trött idag och kände mig ÄNNU sjukare, blev jag lycklig och gick återigen och la mig och sov till (hör och häpna) ett(!!) Nästan i alla fall. Helt galet att kunna sova så länge, somnade ju ändå typ elva-tolv igår. Jag antar att jag behövde det, min förkylning tar all min energi. Är i STORT behov av att städa. Lägenheten är verkligen ett bombnedslag, men jag orkar fan inte just nu. Får se om jag kan fixa lite åtminstone senare.

Hur som helst, allt är tvättat nu. Jag väntar på att några handdukar ska gå klart i tumlaren bara. Vet ni vad! Idag har jag testat att mangla för första gången i mitt liv, haha. Det var jättespännande!

Ja, ni märker nog att jag inte har så mycket att berätta. Så kul tycker jag faktiskt inte det är att tvätta, haha. Återkommer när jag har något roligare att skriva om. Hejsvejs!


Sjuk och charmig sådära!


Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0