DON'T THINK TWICE, IT'S ALRIGHT

2012-03-14 • 23:04:26
Okej. Jag är fett jävla trött, så detta kommer bli ett kort inlägg. Har ingen lust att skriva alls, men i och med att jag idag lovade mig själv att jag skulle blogga mer, så känner jag att det vore trist att bryta detta redan nu.

Jag har precis kollat på Djungelns Drottning som hade premiär på 5an ikväll. Det handlar om tio typiska "Sture P-tjejer" som dumpas ute i Thailands djungel, för att sedan tävla och ta sig till civilisationen. Grymt töntigt program, MEN jag älskar sådan skit. Det är som en ego boost för mig själv!



Imorgon bitti (08.00) har jag tvättid och jag ser faktiskt fram emot det, behöver verkligen tvätta! Hoppas bara att jag inte försover mig och missar den bara..

Jaja, nu vill jag sova. Puss, hej och nyp i rumpan!

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0