GORGEOUS GREECE

2012-04-26 • 03:05:23
Man kan redan märka ett starkt kommande tema här på bloggen. Tror alla kan gissa vad jag syftar på! Igår beställde jag flygbiljetten och jag känner riktigt hur jag börjar längta efter att få sätta mina fötter på Kretensisk mark. Något jag allvarligt talat har lite smått ångest över är att jag inte har särskilt mycket sommarkläder! Förra sommaren var jag ju mestadels sjuk [halsböld/halsfluss/operation] och resten av mina lediga dagar spenderades jobbandes och därför blev det varken något shoppande eller en bra sommar för min del. Jag känner av en viss shoppingabstinens just för tillfället och att börja kika på hemsidor är livsfarligt. Hur som helst så knåpade jag ihop ett litet collage på Polyvore med saker jag skulle kunna döda för att få.

gorgeous greece
Bikinis - H&M | Toppar - Modcloth/Topshop | Shorts - Pinterest | Nagellack - NARS
Glasses
- H&M | Väska - Mango | Heels - Jeffrey Campbell


Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0