MAYBE THE YOU'LL HEAR THE WORDS I'VE BEEN SINGING, FUNNY WHEN YOU'RE DEAD HOW PEOPLE START LISTENIN'

2011-11-08 • 03:11:22
Just nu är jag supertrött. Hörde ni, JAG, Emma Linnéa Dahlström är trött.. helt sjukt, haha! Nej men är egentligen inte alls pigg på att blogga, men det för bli ett snabbt inlägg. Lördagen blev riktigt grym faktiskt, massa roliga människor och tro mig, det var en hel del att städa på söndagen! Det var det värt. Jag hade kul och jag hoppas att alla andra hade det med! Igår efter all städning så blev det lite girltalk med Charlotta och Sofia. Vi bestämde oss även för att titta på Jersey Shore tillsammans och vi var riktigt taggade. Jag ÄLSKAR Jersey Shore! Det var bara ett litet problem - JS var inställt! Vi hade totalt glömt bort att det var MTV European Music Awards igår. Jag var riktigt besviken ska ni veta. Fast vi hade pyjamasparty istället och det var trevligt. Sofia sov över till idag och morgonen bestod utav tvtittade, soffhäng och avslutades senare med fest. Vi tittade nämligen på Böda Camping på kanal 5 och vi sa att vi bara måste dra dit nästa sommar, bara för att det hade varit kul och detta var då såklart tvunget att firas. Därav våran fest! Resten av dagen har varit sämst och ja, jag vill inte ens prata om det. Börjar jobba halv åtta, alltså om ca fem timmar, och tanken var att jag skulle ha dygnat. Jag skulle så gärna vlja se på Vakna! med The Voice. Jag tycker faktiskt det är kul att kolla på på morgonen, även ifall det är tråkig musik, men jag gillar Jakob, Martin och Jossan. Saken är den att nu när jag kröp ner under mitt fluffiga, varma duntäcke och omfamnas av mina sex kuddar, så känns det rätt så lockande att bara sluta ögonen. Vi får se hur det går. Jag lär återkomma om jag skulle få för mig att ångra mig. God natt!

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0