WHAT THE HELL IS HEAVEN? IS THERE A HOME FOR THE HOMELESS OR IS THERE HOPE FOR THE HOPELESS?

2011-01-17 • 17:38:54
Jag är verkligen inte bra med uppdateringen. Antingen är jag väldigt duktig, eller så är jag urusel! Oftast det sist nämnda.

I Lördags så jobbade jag tio till sjutton. Vi hade riktigt kul faktiskt, alla var övertrötta och flummiga. Jag och Camilla hällde salt i Stinas mineralvatten och blandade det till allt salt var löst. Sedan väntade vi länge innan hon drack, men det var det värt. Det var så klockrent. Sedan öppnade hon en ny dricka, men så fort hon vände bort blicken förstörde vi även denna, fast den här gången med avslagen sprite. Stackars Stina!

Sedan på kvällen så skulle The Dewberries spela på Åkanten. Riktigt duktiga killar faktiskt! Jag var lite taggad på att se de, så jag frågade Charlotta och Sofia om de var på och det var de, så vi drog oss ner i det underbara regnet. När vi kom dit så var det mycket folk och Sofia föreslog Surf 'n Turf istället. Charlotta var på, så jag hade väl inte så många alternativ. Men visst, det blev helt okej ändå. Träffade söta Felicia från min gamla klass och det var trevligt. Sedan ville Sofia till donken, så vi gick dit. Jag och Charlotta satt och tittade på när Sofia åt och vinkade även till folk som gick förbi, utanför. Fast det roliga med donken var att Sofia halkade på isen utanför och halkade in under en bil. Det var det som gjorde min kväll. Skadeglädje är den sanna glädjen!

Igår hände inte mycket alls faktiskt. Blev lite bilkörning och sedan mitt älskade Bodybalance-pass. Var lite taggad på att gå på Indoor Walking idag, men det kan jag inte för min kära mor fyller år idag! Så grattis till henne!

I skolan hände inte mycket heller, vi fick ledigt från sista lektionen, så det var trevligt. Dagens kommentar langade Milton. Vi pratade om Torsten, som är väldigt speciell. Rasmus sa något om att han har dåligt minne och då säger Milton "Han är inte senil, bara för att han är dum i huvet!" Vi skrattade rätt bra där kan jag lova!

Nu ska jag bara göra mig i ordning lite snabbt, sedan kommer mamma, så då blir det att chilla med henne en stund. Sedan bär det av till restaurang och fira henne. Men vi hörs senare, puss.

Comments
Postat av: Sofia

å så tog du inte kort:(:(

2011-01-17 • 18:25:19

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0